اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

آغاز عملیات ضدعفونی‌ معابر و اماکن عمومی شهر خاش

شهردار خاش گفت: مدیریت شهری خاش همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا، با تمام امکانات خود به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمد و ضدعفونی شهر را از شب گذشته آغاز کرد.

آغاز عملیات ضدعفونی‌ معابر و اماکن عمومی شهر خاش

عبدالمجید تمندانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: مبارزه با بیماری کرونا عزم جدی و همگانی را میطلبد و مردم باید با رعایت اصول پیشگیری در مقابله با این بیماری همکاری داشته باشند.

وی افزود : مدیریت شهری خاش همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا با تمام امکانات خود به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس با اولویت اماکن و فضاهای عمومی به میدان آمد و ضدعفونی شهر را از شب گذشته آغاز کرد.

شهردار خاش تصریح کرد: جهت تامین آرامش خاطر شهروندان خاشی مرحله‌ی اول کار ضدعفونی بانک ها،ایستگاه های تاکسی ، پارک ها، وسایل بازی کودکان و فضای سبز،ورودی ها و خروجی های شهر، میادین و.... توسط پرسنل شهرداری انجام شد.

تمندانی تصریح کرد: تا متعادل شدن وضعیت بیماری کرونا شهرداری خاش نیز همسو با ادارات مربوطه ظرفیت،اولویت کاری و محور اصلی اقدامات خود را در زمینه پیشگیری و مبارزه با این ویروس خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: مرحله ی دوم عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سطح شهر خاش از روز شنبه ۱۰ اسفندماه ساعت ۲۲ توسط اکیپ های شهرداری انجام خواهد شد.

عبدالمجید تمندانی گفت: برپایی جمعه بازار شهرداری خاش و سایر محل ها و امکانی که تجمع عمومی را در پی خواهد داشت تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

وی یاد آور شد: اعلام آماده باش به کلیه واحدهای تابعه شهرداری خاش،ضدعفونی امکان و فضای سطح شهر و ارائه آموزش های پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا با استفاده از امکانات تلویزیون شهری از جمله اقدامات شهرداری خاش در این ایام بوده است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول